زعفران | خانه زعفران ایران

خرید و فروش زعفران | زعفران ایرانی | فروشگاه اینترنتی زعفران | خرید آنلاین زعفران

زعفران | خانه زعفران ایران

خرید و فروش زعفران | زعفران ایرانی | فروشگاه اینترنتی زعفران | خرید آنلاین زعفران

فروشگاه اینترنتی خانه زعفران ارائه کننده بهترین زعفران ایران با برندهای : نوین ، سحرخیز ، قائنات ، مصطفوی ، گلستان ، بهرامن ، گلیران ، تروند ، فرادیس و ... به صورت آنلاین.
دانشنامه زعفران شامل خواص و فوائد زعفران، طرز تهیه انواع دمنوش زعفران و سایر مقالات در زمینه زعفران می باشد.
قیمت زعفران به گرم و قیمت هر مثقال زعفران مشهد، قائنات و تربت حیدریه در بازار تهران در سایت خانه زعفران منتشر و به روز رسانی می شود.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

کلاله زعفران

کلاله زعفران بخشی از گل ماده می باشد که به عنوان پذیرنده گرده عمل می کند. البته کلاله زعفران به دلیل اینکه نام گل، زعفران است اینگونه خطاب می شود.

در اصل کلاله بخشی از مادگی گل هاست و تمامی گل ها قسمتی دارند به نام کلاله. در تصویر زیر می توانید علاوه بر مشاهده قسمت های مختلف گل، کلاله زعفران را نیز مشاهده نمایید.

کلاله زعفران

کلاله زعفران در زبان انگلیسی stigma گفته می شود. که در تصویر بالا نیز با همین اصطلاح می توانید بخشی که کلاله زعفران نام دارد را مشاهده کنید.

همانگونه که حدث زده اید، کلاله در اصل قسمتی از گل است که به سه شاخه تقسیم میشود که شاخه تکی، خامه و کلاله در نوک سه شاخه ها قرار دارد و ما آن را مصرف می کنیم.

خواص کلاله زعفران

برخی از عزیزان که خرید زعفران خود را از وب سایت خانه زعفران انجام داده اند، در مورد خواص کلاله سوال پرسیده اند.

در پاسخ به سوال این دوستان لازم دانستیم ابتدا کلاله را معرفی کنیم و سپس در مورد خواص آن توضیح دهیم.

در طب سنتی از کلاله برای پیشگیری و درمان فشار خون، دیابت و حتی بیماری سرطان گفته شده که خوشبختانه کلاله، داخل بسته زعفران موجود می باشد که ما به طرق مختلف از آن استفاده می کنیم.

در دانشنامه زعفران مطالب و مقالات تخصصی و مفیدی در زمینه این گیاه پرمصرف و پر خاصیت منتشر می شود که پیشنهاد می کنیم این بخش از سایت را دنبال نمایید.

در صورتی که این مطلب به دانش شما در زمینه زعفران افزوده است، آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

خانه زعفران ایران، برندهای تولیدکننده زعفران کشور را از طریق بستر آنلاین، گرد هم جمع آورده تا علاوه بر ایجاد تنوع و حق انتخاب  برای خریداران محترم، رضایت این عزیزان را با کیفیت رقابتی، جلب نماید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی